Sierpniowy book haul


Sierpień, powolutku przeszedł w jesienną aurę i lubiany przeze mnie wrzesień, który nie rozpieszczając nas również dobiega końca. Jest to jednak czas, kiedy długie wieczory przynoszą pozytywy bo z kocem i kubkiem ulubionego napoju możemy zaszyć się w fotelu z książką. Latem poczyniłam trochę 'zimowych' zapasów, a książki, które zasiliły moją biblioteczkę w ubiegłym miesiącu prezentują się tak...

Wraz z lipcowym boxem fantastycznym od Sowiej Poczty (który przyfrunął w sierpniu), o którym pisałam tutaj, dotarła do mnie II część serii Królewskie źródło, autorstwa Jeffa Wheelera, mianowicie Córka złodzieja. Dołączyła do swojej poprzedniczki i czekają na kolejne odsłony cyklu, ponieważ postawiłam nie rozpoczynać czytania, póki nie pojawią się wszystkie. Wydawnictwo Jaguar świetnie wydało również tę część i pięknie prezentują się wspólnie na półce. 


W sierpniowym boxie fantastycznym od Sowiej Poczty otrzymałam książkę Śladami Emmy Wendy Walker. Książka ta była w odsłonie paczki dla odważnych, jednak poprosiłam Sowią załogę o zamianę. Okładka bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że również treść mnie nie zawiedzie, bo uwielbiam taki gatunek powieści a stylu tej autorki nie miałam jeszcze okazji poznać. Jednak dotychczas książki wydawane przez Czarną Owcę przypadały mi do gustu więc i w tym przypadku mam pozytywne nastawienie.


Pomyślicie: Wydawnictwo Zielona Sowa to i książka... dla dzieci? Dla trochę starszych, a nawet w moim wieku. Tutaj kupiłam książkę totalnie w ciemno z dwóch powodów: okładka (na żywo jest obłędna!) i … cena, promocja mnie przyciągnęła i nie mogłam się oprzeć. Również zarys fabuły jest bardzo ciekawy dlatego nie mogę się już tej pozycji doczekać by wiedzieć "Gdzie niebo mieni się czerwienią"...


Trylogia odcieni magii... nawoływała mnie wiele miesięcy! Aż w końcu, po obejrzeniu kolejnych relacji na Instagramie u @talkincloud, @malina_reads czy @roseperdu... powiedziałam pas przyfrunęły do mnie te cuda wydane przez Zysk i spółkę. Victoria Shwab jest bardzo znana na naszym rynku jednak jej powieści są albo kochane albo nienawidzone. Jednak ta seria z gatunku fantasy to w mojej opinii coś, obok czego nie można przejść obojętnie, bo jest dopracowana w każdym szczególe. Powiem tylko jedno - przekonajcie się na własnej skórze. Czytajcie. 


Spowiedź polskiego kata otrzymałam od Wydawnictwa Aktywa. Bardzo dziękuję za egzemplarz i cieszę się, że miałam możliwość ją przeczytać. Bardzo ciężka książka, pokazująca stosunek więźniów i katów do kary śmierci. Autor prezentuje w niej szereg tortur stosowanych w Polsce i na świecie na przełomie dziejów. Niesamowity reportaż, dający do myślenia. Powoli kończę jej recenzję. 


Zbigniewa Zborowskiego poznałam przez przypadek i nie żałuję. Skaza okazała się bowiem świetną książką, osadzoną w mojej kochanej Warszawie. Po więcej informacji zapraszam do recenzji, którą znajdziecie tutaj.


Czy któraś z wymienionych książek i Wam przypadła do gustu i chcielibyście ją przeczytać?
A może już je znacie, dajcie znać!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II