Dzień bloga 2018


31 sierpnia przypada wyjątkowy dzień dla wszystkich nas - piszących. Jest to mianowicie Dzień Bloga i blogera. Do tej pory nie obchodziłam tego nietypowego święta, ale też moje 'blogowanie' było sporadyczne. Dlatego też dziś, piszę ten post sentymentalny. Zamieszczę też kilka zdjęć, nie tylko związanych z książkami. Poczytajcie i zobaczcie wraz ze mną.



 

Wiem, że Dzień Bloga i jego idea są połączone z polecaniem sobie wzajemnie blogów. Jednak ja robię to przy okazji corocznego Share Week, więc stworzę post wspominkowy, a linki do swoich ulubieńców pozostawię pod koniec notki.


   

Przygodę z blogowaniem zaczęłam jakoś w gimnazjum. Przewinęłam się przez kilka blogów (typowo fotograficznych jak photoblog, czy z przemyśleniami), które pojawiały się i znikały. Aż w końcu założyłam tego bloga (choć jeszcze kilka miesięcy temu jego nazwa była nieco inna) i tutaj zostałam. Teraz wreszcie piszę o tym co kocham najbardziej czyli książkach i o wszystkim co z nimi związane.


   

Na tym blogu, który zaczęłam pisać całe wieki temu, bo w lipcu 2013 roku (nawet tego nie pamiętałam! i przegapiłam urodziny bloga...) pojawiło się najpierw trochę przemyśleń i recenzji filmów. Trochę później odważyłam się publikować wiersze, które pisałam 'do szuflady' (znajdziecie je w zakładce MOJE WIERSZE) i w sumie teraz też udostępniam, gdy napiszę coś nowego.
W zakładce FOTOGRAFIA są linki z postami typowo fotograficznymi, więc jeśli lubicie zdjęcia będzie mi miło jeśli i tam zajrzycie.


   

Aż w końcu od kilku miesięcy moje pisanie skupia się głównie na książkach i tym co okołoksiążkowe (unboxingi książkowych boxów i gadżetów), book haule miesięczne i recenzje książek. Pisanie sprawia mi przyjemność choć czasu nie mam zbyt wiele. Jednak bardzo cenię kontakt z Wami - czytelnikami, dziękuję za każdy komentarz, polecenie i udostepnienie. Serce się raduje, kiedy widzę, że moja praca do kogoś trafia a nawet się podoba. Dziękuję ogromnie, za każde przeczytane słowo, za każdy pozostawiony komentarz i obserwacje.



Dziękuję też wydawnictwom, które mi zaufały, wysyłają książki i chcą bym coś na ich temat napisała. O tym zawsze marzyłam i czuję się doceniona i spełniona. Choć jestem małym blogiem, który tak na prawdę dopiero stawia pierwsze kroki w recenzjach, to cieszę się, że widzicie we mnie potencjał i chcecie współpracować.


   

Wszystkim blogerom, życzę sukcesów, pięknego pióra, dobrego oka, wyjątkowych filmów, tylko dobrych powieści, świetnych historii i przygód godnych opisania. I trochę przekornie - lepszych zasięgów ;) Mam nadzieję, że spędzimy ze sobą kolejny wspaniały rok i wciąż będziemy zacieśniać nasze blogosferowe więzi.



A teraz tak jak obiecałam, zostawiam Was z kilkoma blogami, które sama bardzo lubię odwiedzać (nawet jeśli nie zawsze mam czas pozostawić komentarz:( ). 
Kolejność przypadkowa, nie traktujcie tego jak rankingu. 
Zaglądam na wiele blogów, jednak na te chyba najczęściej i kocham je całym sercem.




 


A Wy? Jak obchodzicie ten dzień? 
Tworzyliście jakieś specjalne posty z nim związane?

Komentarze

  1. Super pomysł z dodaniem swoich ulubionych blogów ! Muszę isć w twoje ślady kiedyś :D Gratuluję sukcesów kochana i oby było ich więcej !! :* <3

    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak już się rozkręcisz z blogowaniem będziesz tworzyła i takie posty ;)
      Bardzo dziękuję! Biegnę do Ciebie :):*

      Usuń
  2. Chciałabym być takim "małym blogerem" jak Ty 😂 Życzę samej satysfakcji z tego co robisz 💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i również życzę ci wszystkiego dobrego w dniu bloga. Abyś nie zwalniała tempa, i miała mnóstwo jeszcze lepszy pomysłów. Zdjęcia cudne 😉 . Pozdrawiam www.zaczytanajola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, że takie święto w ogóle istnieje :D. Widać za rzadko przeglądam internet w poszukiwaniu takich ważnych informacji!
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam :D a kiedy tylko się dowiedziałam szybko siadłam do pisania tego posta. :D

      Usuń
  5. Bardzo byłam zaskoczona, że dzień bloga istnieje, ale cóż - spóźnione życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja akurat w dzień blogera miałam ogromnego lenia i zamiast pisać recenzję totalnie się obijałam :D Ale podpinam się pod życzenia dla wszystkich blogerów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis i szkoła, że nie wiedziałam, że jest taki dzień bloga ;). W takim razie życzę ci powodzenia w budowaniu coraz to większej społeczności na blogu jak i na socjal mediach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok już będziesz wiedziała ;) Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  8. Blogowanie to świetna sprawa. Można rozwijać przeróżne pasje! I oczywiście odkrywać nowe.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Pomaga też odkrywać i ulepszać siebie :)

      Usuń
  9. świetny pomysł na post! ja dopiero stawiam małe kroczki ale liczę, że niedługo mój blog złapie wiatr w żagle i w parze z ciężką pracą "jakoś to będzie" :P
    https://ksiazkioczamirudej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od początku siedzę na tych samych śmieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł na post ;) można lepiej poznać autorkę recenzji ;)
    Pozdrawiam
    jeszczerozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II