Sowia Poczta - marcowy box magiczny

Moje pierwsze spotkanie z boxami (o którym pisałam tutaj) od Sowia Poczta sprawiło, że zapragnęłam mieć kolejne. Przez natłok obowiązków nie miałam okazji pokazać Wam zamówionego przeze mnie pudełka, które otrzymałam w marcu. Spieszę z prezentacją zawartości.

Tym razem, w przypadku boxa magicznego, Sowia Poczta dała nam możliwość wyboru paczki z książką lub bez, jak również wyboru domu z Hogwartu, z którego chcielibyśmy mieć dodatki.  Nie byłam zainteresowana książką z marca ponieważ już ją mam w swoich zbiorach, dlatego też wybrałam opcję bez niej a z dodatkowym gadżetem. 


W paczce otrzymałam kolejną kolekcjonerską maskotkę. Wybrałam box z Gryffindoru dlatego też, trafiłam na Hermionę (Harry nie będzie się już czuł samotny podczas pilnowania książek na Potterowej półce). Maskotka jest autorstwa Fesswybitnie, wykonana ze świetnych gatunkowo materiałów. 


Gadżetem zamiast książki okazał się notatnik. Kilka razy nosiłam się z zamiarem jego kupna dlatego ta pozycja bardzo mnie ucieszyła. Wykonany pięknie. Twarda oprawa na pewno posłuży na długo. Herb Hogwartu jest cudowny. Zdecydowanie to jeden z lepszych gadżetów dla Pottermaniaka.


  
W paczce znalazły się też urocze naklejki związane ze światem Harrego Pottera oraz zakładka z sówką Gryffonką, wykonana przez Ojca Smoków. Zakładka zasili moją pokaźną kolekcję. Bardzo mi się podoba. 

W paczce znalazł się też oczywiście list od Sowiej Ekipy oraz naklejka z firmową sówką.
Zaś na osłodę dołączone były oryginalne żelki jelly beam, które spałaszowałam od razu po wykonaniu zdjęcia.


Marcowy box magiczny, choć wywarł na mnie nieco mniejsze wrażenie niż paczki z lutego (o których pisałam tutaj.) i tak mi się podobał. Dlatego też bez głębszego zastanowienia zakupiłam kwietniową odsłonę. Unboxing zamieszczę niebawem.


A Wy, kupujecie boxy? Z jakich firm lubicie korzystać?
A może to dla Was strata pieniędzy?

Komentarze

  1. Bardzo ładny notatnik ;) A mini poduskie z Harrym i Hermioną urocze^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nigdy jakoś nie słyszałam o tych boxach. Same śliczności, szczególnie dla Potteromaniaków ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stają się coraz bardzie popularne, i większa część fanów może znaleźć coś dla siebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę ten box. Nie miałam pojęcia, że taki istnieje.
    Maskotka Hermiony jest przeurocza, a notatnik to cudoooo ♥
    Ile kosztuje taki box? :D

    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczne są droższe bo kosztują 89zł. Ale fantastyczne, romantyczne czy dla odważnych są już tańsze 59-69 zł. DO tego 15 zł wysyłki. Ale raz na jakiś czas można zaszaleć. W maju nie zamawiałam, a były Popy :(

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie kupiłam żadnego boxa, choć często nad ich zakupem się zastanawiam.
    Z tym się jeszcze nigdy nie spotkałam. Rzeczy w nim zawarte wyglądają świetnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uzależniłam od boxów choć również długo zwlekałam z ich kupowaniem. Ta nutka tajemnicy i ciekawości są fenomenalne :D
      Polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II