Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Moją zgubą jest to, że prócz wielkiej miłości do literatury jestem gadżeciarzem z krwi i kości... Od czasu pojawienia się na rynku Sowiej Poczty, praktycznie każdego miesiąca nie potrafię przejść obojętnie obok ich paczek! Tak było też w marcu kiedy to zamówiłam kolejny fantastyczny box, który przyfrunął do mnie na początku kwietnia. Były w nim skarby, oj były!
Zapewne część z Was zastanawia się co się nie zgadza, ponieważ w boxie fantastycznym była inna książka. Napisałam do załogi Sowiej Poczty z prośbą o zamianę książki - bardziej zależało mi na cudownie wydanych Fantastycznych zwierzętach, jakie były załączone do boxa magicznego. Okazało się, że to żaden kłopot i w moim posiadaniu znalazła się ta wspaniała książka J.K Rowling. Bardzo za to dziękuję. Dużym plusem jest, że wychodzicie z sercem i zrozumieniem do klienta. Będę Was za to chwalić w każdej sytuacji.


Do boxa jak zawsze załączony został odręcznie napisany list (uwielbiam taki ukłon w stronę klientów, o czym już pisałam przy poprzednim unboxingu), oraz naklejka z firmową sówką.
Ponadto znalazła się w nim urocza przypinka od Fesswybitnie z Pandamanem!
Otóż właśnie, motywem przewodnim kwietniowej odsłony byli superbohaterowie!


Jak na prawdziwą superbohaterkę przystało zdobyłam Batmanowe skarpetki, które noszę z lubością. Bo Batmana i DC Comics uwielbiam (choć Marvela odrobinę bardziej). Skarpetki są średniej jakości, ponieważ stopa się nieco grzeje ale i tak będę ich używać do zdarcia.



Nie przepadam za Star Wars, ale przyznaję, że podkładki pod kubki od Dystrykt Zero są wykonane fenomenalnie. Na pewno będę z nich korzystać bo wyglądają na niezwykle trwałe. Bardzo przydatny gadżet. Postacie są przedstawione z dużą starannością, wyglądają jak żywe. 



W paczce znalazłam także naklejki z Supermanem. Jakość wydaje się dobra więc przykleję je na notatnik i tablet. Mam nadzieję, że przetrwają podróże ze mną.



Zawartość boxa mi się podoba. Oczywiście najbardziej jestem zadowolona z książki i skarpetek (maniak!) i już zacieram ręce na kolejne odsłony tych uroczych paczek.

Komentarze

  1. Świetny box! Muszę się skusić na zamówienie kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda ten box i z chęcią sama w kolejnym miesięcu zamówię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się zawartością ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowy Book Haul cz. II