Fotograficznie (I)

Dzisiejsza notka będzie różnić się od tych typowych, pełnych rozważań, jakie pisałam dotychczas. 
Dzisiejsza notka będzie miała mało treści ale jak sądzę nie mniej przekazu.
Jak pisałam, interesuję się fotografią, jednak jestem kompletną amatorką w robieniu zdjęć, nie dysponuję też wybitnie dobrym sprzętem (choć wszystko przede mną), mimo to chcę podzielić się jakimś fragmentem moich zdjęć które zalegają na dysku owiane nutką sentymentu. Nie są one wybitnie dobre, ale je lubię. 
Co jakiś czas zamieszczę taki post, zawierający po kilka fotografii mojego autorstwa.



  

 



 



Komentarze

  1. Czasem lepiej dotrzeć do kogoś przez fotografię. Jest w nich wszystko. Niektóre mają niepowtarzalny klimat! Zdjęcie mostu wygląda tak jak ja czuję się teraz.

    Czekam na kolejną dawkę zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) To prawda czasami gest, fotografia, cytat wyrażają więcej niż miliony słów.

      Mam nadzieję że niebawem poczujesz się jak jedno z tych kolorowych zdjęć :)

      Usuń
  2. Ja też, bo one są świetne. Jeśli to są amatorskie zdjęcia, to ciekawa jestem jak będą wyglądać profesjonalne :)
    Pozdrawiam i proszę o jeszcze takich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też jestem ciekawa jak wyglądałyby profesjonalne :D ale niestety do profesjonalistki mi niezwykle daleko...
      Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Ojej, zdjęcie róży jest piękne! I to ostatnie... Właściwie to nie da się wybrać najładniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogła bym się cały czas przyglądać tym zdjęciom. Są naprawdę niesamowite, takie profesjonalne.
    Nie potrafię wybrać najlepszego, bo każde jest niesamowite i ma w sobie "to coś", jakąś głębie i duszę.
    Czekam na więcej takich zdjęć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że przypadły Ci do gustu:) Jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :) to przedostatnie powiesiłabym sobie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę, że zobaczysz kiedyś Poznań. :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbierałam się do niego już 4 razy więc może w końcu mi się uda ;)
      Dziękuję.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II