Limitowany box - V.E. Schwab's fantasy world


Once Upon a Candle po raz kolejny skusiło mnie swoim tajemniczym pudełkiem. Tematem przewodnim dla wakacyjnego boxa, były dwie serie, autorstwa Viktorii Schwab: Odcienie magii oraz Złoczyńcy. Co tym razem przygotowała załoga OUAC? Zobaczcie.

Pierwsza rzecz jaką wyjęłam z paczki to korkowa podstawka pod kubek. Z cytatem, w ciemnych kolorach, solidnie wykonana. Nie używam takich przedmiotów, ale na pewno posłuży mi jako gadżet do zdjęć, lub dodatek do upominku.


Dwustronna zakładka z cytatami to strzał w dziesiątkę. Ponieważ zbieram je nałogowo, powiększenie kolekcji tylko mnie cieszy. Wykonana jest na grubszym papierze więc sądzę, że posłuży mi długo. 


To co najważniejsze w paczkach od OUAC - sojowe świece! Duża 135 ml świeca ma piękny, żółty kolor i pachnie wiosennymi kwiatami, patchulą, i białym cedrem. Zapach nie każdemu przypadnie do gustu ale dla mnie - miłośniczki wiosennych zapachów i cedru w perfumach, jest bardzo przyjemny. 


Zamiast metalowych pudełeczek, mniejsze 60 ml świeczki są zamknięte w nowych słoiczkach. ten kształt podoba mi się zdecydowanie bardziej (choć wolałam metalowe wieczka a nie plastik z którym staram się walczyć!). 
Niebieska świeca pachnie czarną porzeczką, kamelią i kwiatem jabłoni, a zapach ten przypomina mi moje ulubione perfumy (Tommy Girl od Tommy'ego Hilfigera), dlatego też zapach totalnie mnie kupił i już się boję, że zbyt szybko się wypali. Piękny!
Fioletowa świeca pachnie kwiatem męczennicy i trawą. Dla mnie jest nieco mdły. 



Tym co bardzo mnie ucieszyło jest bawełniana, krwisto czerwona torba z cytatem. Bawełna jest delikatna, więc na ciężkie zakupy nie będzie odpowiednia, ale na pewno ją wykorzystam (w końcu jestem maniaczką takich toreb!) 


Na dnie znalazłam miły dla oka bilecik z podziękowaniem. 

Paczka mi się podobała, choć faktem jest, że nie wywołała efektu WOW. Zdarzały się ciekawsze gadżety, ale jakość produktów jest dobra i bardzo dobra więc na pewno kupię jeszcze nie jedno pudełko. Choć raczej nie w najbliższym czasie. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II