Wiosenny book haul cz. II

Mój ukochany miesiąc w całym roku minął dawno temu, mowa oczywiście o maju, który kocham ze względu na kwitnące bzy i konwalie, wiosenny wybuch zieleni jak również moje urodziny! A co za tym idzie książkowe zakupy, które z okazji swojego święta czynię bez skrupułów. 
Cóż, maj majem, a ja co ostatnio czynię (niestety) dość systematycznie, znów nie podzieliłam się moimi zdobyczami... 
Mój ukochany miesiąc był dość owocny, było kilka nowości, na które czekałam z niecierpliwością,  zaowocował również kilkoma współpracami. Szczegóły w rozwinięciu posta.

   
Wydawnictwo Jaguar ogłosiło nabór na zrecenzowanie finalnej części dylogii autorstwa Veroniki Roth. W związku, że nie znałam części pierwszej, musiałam szybko nadrobić zaległości. Na szczęście Naznaczeni śmiercią okazała się świetną książką i z tym większą ochotą zasiadłam do lektury Spętanych przeznaczeniem. Mimo, że Naznaczeni to egzemplarz finalny a Spętani recenzyjny to i tak uwielbiam je razem na zdjęciach i na półce. Recenzję Spętanych przeznaczeniem znajdziecie tutaj. Obydwa tomy przypadły mi do gustu i bardzo je polecam wszystkim fanom science fiction  fantasy.



Od wydawnictwa Muza otrzymałam egzemplarz promocyjny Biblii Diabła Leszka Hermana.. Moim zadaniem było zrobienie zdjęć na Instagram (więc pozostałe, tam właśnie znajdziecie), dlatego też, wciąż się nie zabrałam za jej czytanie. Natknęłam się na wiele pozytywnych opinii ale nie znam poprzedniej części tej serii. Dlatego też wciąż zwlekam. Bardzo podoba mi się jednak okładka i forma wydania (z dużą czcionką) co bardzo chwalę.



Słowa w ciemnym błękicie Cath Crawley przeczytałam z zapartym tchem. Jaguar wydało cudowną książkę w pięknym stylu. Fabuła przypadnie do gustu zarówno młodzieży jak i dorosłym, ponieważ porusza ciężki temat śmierci i radzenia sobie ze stratą, nadziei, poszukiwania tego co w życiu najważniejsze... a wszystko jest osadzone w klimacie antykwariatu, co dla książkowych moli jest miejscem wręcz idealnym. Dodatkowo w książce zawarte jest wiele pięknych myśli. Polecam Wam z czystym sercem. I bardzo dziękuję Kindze z Iskierka Czyta za recenzję, która przekonała mnie do jej kupna.


 
Od autora Dawida Przybysza otrzymałam egzemplarz Czystego zła (z miłym, imiennym autografem). Potęga nieumarłych jest pierwszą częścią z serii. Mam nadzeję, że szybko znajdę czas by się zapoznać z tą debiutancką powieścią. Zwłaszcza, że staram się dawać szansę polskim autorom piszącym w tym gatunku. Książkę wydało Novaeres.



Kolejna książką, którą kupiłam przez Iskierka czyta. Oj Kinga! Za dobre te Twoje recenzję ;) Na razie czeka na półce (teraz już z drugą częścią) ale fabuła bardzo mi się podoba więc myślę, że się nie zawiodę. Dotychczas nie czytałam niczego Amy Harmon, ani nie miałam do czynienia z książkami wydawnictwa Editiopurple, ale liczę, że szybko nadrobię zaległości. 



Na mojej półce nie mogło zabraknąć tomu 5.5 z serii Szklany Tron. Maas to ostatnio moja ukochana pisarka (co ona robi z moim sercem!) dlatego chłonę wszystko co wydaje. Jednak po Imperium burz i totalnym kacu książkowym, Wieża Świtu i przygody Chaola muszą trochę poczekać. Przeczytam ją bliżej premiery finalnego tomu, żeby mieć minimalną namiastkę serii. Choć już się boję po nią sięgnąć. Wszyscy fani na pewno mnie rozumieją. 



Czekałam także na ostatni tom żywiołów Katarzyny Bondy. Czerwony pająk zamknął serię i pięknie prezentuje się z pozostałymi na półce. Musa zrobiła świetne wydanie. Pora tylko znaleźć czas na przeczytanie tego grubaska. 



Jedna z najbardziej i najmniej cierpliwie oczekiwanych przeze mnie premier! Przesilenie zamykające cykl Kwiat paproci autorstwa wspaniałej Katarzyny Bereniki Miszczuk to jeden z moich topów tego roku. Ksiażkę czyta się fenomenalnie i jest to zdecydowanie najlepsze tym serii. Wątki są pięknie domknięte, bohaterowie jak zawsze wyraziści a akcja wartka. Na plus jest humor - zdecydowanie najbardziej zabawna część to właśnie Przesilenie. Wciąż liczę na jakieś dodatkowe opowiadania czy książkę z tego słowiańskiego świata. Ciężko się rozstać z bohaterami bo bardzo się z nimi zżyłam... zwłaszcza, że akcja dzieje się w Bielinach - 40 km od mojego miejsca zamieszkania. Czytajcie na bogów! Wydwnictwo WAB - wydaliście przepiękną serię! 


A Wy? 
Macie lub czytaliście którąś z wymienionych książek? 
A może macie taki zamiar? 





Komentarze

  1. Jestem trochę ciekawa tej książki Harmon, bo jej "Prawo Mojżesza" było naprawdę OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie czytałam niczego jej pióra ale dwie książki czekają na półce więc w końcu nadrobię :) Sprawdzę czym jest Prawo Mojżesza :)

      Usuń
  2. Mam wszystkie 4 tomy nowej serii Katarzyny Bereniki Miszczuk i wprost nie mogę się doczekać, kiedy w końcu będę mogła się za nie zabrać :) Na półce czeka też Słowa w ciemnym błękicie, a Wieżę Świtu planuję zakupić w niedługim czasie :D Pozostały niestety mnie nie interesują ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że Kwiatem Paproci Miszczuk będziesz zachwycona! Zazdroszczę Ci, że dopiero zaczniesz przygodę z Szeptuchą. Słowa w ciemnym błękicie na prawdę okazały się przepiękną książka... Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II