Box of glass - unboxing

W grudniu cudowna Klemibee stworzyła jeden z najwspanialszych boxów jaki trafił dotychczas w moje ręce. Ala własnoręcznie tworzy zakładki i fanarty. Poznałam jej twórczość dzięki konkursowi zorganizowanemu przez nią na instagramie, w którym wygrałam dwie duże zakładki z Feyre i Rhysem z ACOMAF.
Ten Szklany Box to majstersztyk i żałuję, że wcześniej nie znalazłam chwili by Wam go zaprezentować. Szybko więc nadrabiam zaległości i zapraszam do dalszej części posta. 

Box jaki wydała Klemi nawiązuje do książek Sarah J. Maas - Szklany Tron, dlatego też nosił chwytliwą nazwę "Szklany Box" lub "Box of Glass". Pierwszym co zdobyło moje serce były jednak nie zakładki, a odręcznie napisana karteczka z podziękowaniami od Alicji. Taka osobista notka sprawia, że czujemy więź z nadawcą paczuszki i od razu milej robi się nam na sercu.
Dziękuję Alu za ciepłe słowa, box faktycznie jest fenomenalny.

Kolejna cudowna rzecz w paczce to magnetyczne zakładki. Klemi stworzyła Manon, Celaene, Doriana i Chaola. Dorzuciła również swoją postać (tak, ta słodka okularnica to właśnie Ala!) Zakładki są bardzo dobrej jakości, na papierze fotograficznym. magnes jest solidny, a kolory świetnie nasycone. Uwielbiam z nich korzystać i na pewno długo będą mi służyć. 

Kolejna piękna rzecz to fanarty. Jeden w formacie B5 z Rowanem i Aelin i dwa mniejsze z cytatami w formacie 10x15 cm. jakość również jest bardzo dobra. Wywołane są na papierze fotograficznym. Muszę tylko kupić antyramę by uniknąć wszelkich niepotrzebnych zagięć i odbić palców, co przez ciągłe oglądanie jest nieuniknione. 

W szklanym boxie znalazły się jeszcze trzy przypinki nawiązujące do całej serii i dwie duże, laminowane zakładki, które znałam wcześniej gdyż taki format miały postacie z Dworów, o których wspomniałam wcześniej. Na tych zakładkach również są idealnie narysowani Aelin i Rowan.

Mam nadzieję, że nie będzie to ostatni box jaki Ala wypuści. Na razie jednak zaopatrzyłam się w niedawno zrobione przez nią magnetyczne zakładki z ACOWAR, kiedy tylko dotrą na pewno Wam je pokażę jeśli nie tutaj to na pewno na instagramie i fun page

Jeśli chcielibyście sami kupić coś od Ali, zostawiam tutaj link do jej sklepu na Etsy. Spieszcie się, te zakładki znikają jak świeże bułeczki. Etsy Klemibee


Komentarze

  1. Te rzeczy są wspaniałe! Szczególnie urzekły mnie zakładki, które są urocze <3 Podziwiam takie osoby jak Klemibee, bo ich praca wymaga niesamowitej wyobraźni :)
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja się totalnie uzależniłam od rzeczy które tworzy :D

      Usuń
  2. Naprawdę imponujący box! Uczciwie powiem, gdy czytam zaznaczam zwykle tym co mam pod ręką i rzadko kiedy są to zakładki, więc się do nich specjalnie nie przywiązuję, ale te są cudne! <3 Bardzo lubię fanarty z cytatami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak zawsze robiłam - kawałek karteczki, papierek po cukierku czy ołówek... :D a potem nagle założyłam bookstagram i spłynęły na mnie te wszystkie utalentowane dziewczyny ze swoimi pracami... ;)

      Usuń
  3. Nie lubię twórczości Sary J. Maas, ale fantarty są estetycznie wykonane i widać, że ktoś przyłożył się do ich wykonania, a to zawsze warto docenić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala tworzy też inne zakładki - nie tylko dla miłośników twórczości Maas. Więc gdybyś kiedyś trafiła na jej prace być może znajdziesz coś dla siebie. ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Uwielbiam całą serię oraz w ogóle S. Maas, ale muszę przyznać, że od Klemi podobają mi się tylko trochę zakładki magnetyczne. Wyjątkowo jej styl jakoś nie przypada mi do gustu, ale no każdy lubi coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maas jest fenomenalna to fakt. A ilu twórców tyle interpretacji, tak jak i z nami - ilu odbiorców tyle gustów :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II