Fotograficznie (III)







Komentarze

  1. Piękne fotografie! Uwielbiam zdjęcia kwiatów... Ja niestety robić zdjęć nie za bardzo umiem, co nie znaczy że czasem czegoś tam nie zrobię :)
    Och, i zakochałam się w tym kotku po prawej stronie, jestem naprawdę ogromną kociarą... Nyaaaa! ;-)

    Dziękuję także za odwiedziny u mnie i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie "chwytasz" chwile obiektywem aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawa ręka potrafi czynić cuda , w tym wypadku jest to jak najbardziej uzasadnione , świetny pomysł i prace. Będę zaglądał tu częściej i czekam na nowe :)
    Tymczasem zapraszam do mnie :)
    http://mymindisnotperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sowia Poczta - kwietniowy box fantastyczny

Zimowy Book Haul cz. II